Never Let You Go ♥ - del 10

Jag stängde av tv:n. FAN! Jag glömde helt av alla paparazzi. Skit. Nu kommer alla tro att vi är tillsammans!
- Lizzie du var med på tv! Justin Bieber pratade om dig, kom Jessica springande ner till mig.
- Tror du inte att jag vet det eller? sa jag surt och sprang upp på mitt rum.
Jag gick ut på min balkong och satte mig på en stol. jag tog av mig mitt linne och satt i bikini topp och shorts. Tänkte sola lite. Och försöka glömma allt som har hänt. Jag satt där i ett litet tag tills jag hörde en röst säga:
- Aye, Lizzie!





Jag öppnade ögonen och tittade ner på gatan. Där stod han. Justin. Justin Bieber. Han stod och vinkade på mig att jag skulle ner till han. Jag  sprang ner till hallen.
- Vart ska du? sa Jessica prcis när tänkte gå ut.
- Jag ska bara gå utanför och prata med en vän. Tar tar inte alls lång tid, jag kommer snart, sa jag och gick ut.
Jag stängde dörren efter mig så att inte Jessica skulle höra oss. Jag började gå mot JUstin som stod lutad mot sin bil. Han kramade mig. Länge. Jag släppte taget om han.
- Hej sötnos, sa han och kollade mig i ögonen.
- Hej, sa jag och tittade ner i marken.
- Vad har hänt? sa han och tog tag i min hand.
Jag tittade upp på han. Han såg lite rädd ut.
- Nej, inget, sa jag och tittade bort.
- Någonting är det. Kom igen, säg, sa han och tog min andra hand också.
Jag kollade på våra händer. Hans händer var såå mjuka.
- Nej, men det är inget. Jag mår bra. Varför är du här? sa jag och kollade på han.
Han kollade i mina ögon och log.
- Jo, jag ska ju till Kanada imorgon, började han.
- Till? avbröt jag han.
- Måndag till söndag, sa han. I alla fall, jag undrade om du ville hänga med.
- Va? sa jag.
- Ja, så kan vi lära känna varandra bättre! SNälla jag vill verkligen det, så kan du träffa mina vänner också, sa han och blinkade med ena ögat.
När han sa att vi skulle kunna lära känna varandra bättre så lät det bra. Men...
- Justin, vi har känt varanda i typ bara två dagar, sa jag.
- Tre, avbröt han mig och kollade ner i marken.
- Strunt sak samma, vad jag menar är att, vi känner knappt varandra och du vill att jag ska följa med dig till Kanada, sa jag. Varför dit och varför jag?
- Kanada är mitt hemland och dig för att det är något speciellt med dig, och jag vill veta mer om dig, svarade han.
Jag kollade på han. Jag kunde se i hans ögon att han ville att jag skulle säga ja.
- Okej, men jag måste prata med pappa först, sa jag och log.
- Yes! Och det är lugnt. Jag har redan pratat med han, sa han och log mot mig.
Jag skrattade lite.
- Så har du pratat med min pappa utan att jag har vetat om det, sa jag och skrattade.
Han skrattade också.Han kollade på mig länge och sen lutade han sig fram mot mig och kysste mig. Jag puttade bort han.
- Efter Kanada, sa jag. Jag vill känna dig innan vi kysser varandra.
Han suckade.
- Okej, vi går in och packar, sa han. Förresten, älskar din tröja. Sexy!
Han bet sig i läppen. Jag kollade ner för att se vilken det var. Då såg jag att jag hade glömt att sätta på mig det, så jag stod brara i bikini topp. Jag skrattade lite.
- Tack, sa jag och vände mig om och gick in i mitt hus.
Justin kom efter mig. Jag hörde ett skrik. Jag tittade upp.
- Ahhhh, Justin Bieber! skrek Jessica.
Åh, glömde henne. Jag suckade.
- Haha det är lugnt baby, jag har träffat värre, sa han till mig.
Jessica sprang fram till Justin och kramade han.
- Jag älskar dig! skrek hon och släppte taget ifrån Justin.
- Naw, jag älskar dig också.
- Ah! Jag såg dig på Ellen idag! sa hon och log sitt största leende någonsin.
Justin började skratta.
- Haha bra det, sa han.
- Kom Justin, sa jag och drog med han upp på mitt rum.
Måste min syrra alltid vara så pinsam! Vi gick in och jag stängde och låste dörren så att Jessica inte skulle kunna komma in.
- Förlåt för min syrra. Hon kan va lite jobbig ibland, sa jag och satte mig på min säng.
- Hehe lugnt asso, sa Justin och kollade runt lite i mitt rum.
Jag log och tog upp min mobil och smsade pappa.

Tack så jätte mycket pappa! Jag kommer ha jätte kul i Kanada. Ses vi imorgon bitti så att jag kan säga hejdå? :D


- Ska vi packa? frågade justin.
- Ja, just det, sa jag och reste mig upp från sängen.
Justin stod framför mig och tog tag på mina höfter. Jag kollade upp på han. Han kysste mig.

Kommentarer
Postat av: wincanta

är du kär i justin B ?

2011-04-28 @ 19:29:55
Postat av: Evelina Svensson

ja, förälskad

Postat av: Anonym

SKRIV MER EVELINA !!! ;) <3

2011-05-15 @ 19:30:04
Postat av: Evelina Svensson

ska nu :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0