Never Let You Go ♥ - del 7

- Baby, vad som än händer så finns jag här för dig och kan alltid göra dig lycklig igen. Lyckligare än du någonsin har varit, sa han till mig.
Jag tittade upp på han. Hans ögon var så vackra. Jag har aldrig sett så vackra ögon förut. Justins huvud kom närmare mitt. Och till slut kysstes vi.





Hans läppar mot mina var bara, bara perfekt. Jag besvarade hans kyss. Han tog sin hand på min hals och trycke mig närmare sig. Vi kysstes länge och till slut tog han in sin tunga. Jag gjorde det samma. Han tog sin andra han på min midja, la sig ner och drog med mig ner på han. Jag låg på han och vi fortasatte att hångla. Han smekte min rygg. Jag rös. Jag tog min hand i hans hår. Jag kände att han tog sin hand innanför min tröja och upp mot magen. Oh nej, han tänkte väll inte...Precis då öppnades dörren. Justin puttade snabbt ifrån mig och satte sig upp.
- Ehm, stör jag? kom en tjej in med mörkt hår och frågade.
Hon var väldigt fin och så väldigt snäll ut. Hon kollade på mig och log.
- Hej! Jag tror inte att vi har träffats, jag heter Jasmine, Jasmine Villegas, sa hon och sträckte fram sin hand.
Jag log mot henne.
- Hej, jag heter Lizzie, men kalla mig för Liz, sa jag och skakade hennes hand.
- Trevligt att träffas, sa hon.
Jag nickade.
- Detsamma, sa jag och log.
- Ehm, Justin. Scooter ville prata med dig, sa Jasmine till Justin. Och förlåt att jag störde, sa hon, kollade på mig och log.
- Det är lugnt, jag skulle ändå gå nu, sa jag och reste mig upp från sängen.
- Okej, hejdå, ses, sa jasmine, gick ut och stängde dörren efter sig.
Justin reste sig snabbt upp från sängen och gick fram till mig.
- Vart ska du? frågade han mig och tog sina händer på min midja.
- Pappa smsade, jag måste hem nu, sa jag.
- Låt mig skjutsa dig, sa han snabbt.
- Det är lugnt, jag gillar att gå, sa jag och log.
- Men jag vill, sa han och pussade min panna.
- Okej, visst, sa jag och log.
Vi gick ner till hans hall. Då kom Scooter.
- Hej, sa han till mig och log.
- Hej, sa jag och log tillbaks.
Han vände sig om och kollade på Justin.
- Kan vi prata när jag kommer hem? Jag ska bara skjutsa hem Liz, sa han till Scooter.
- Okej, sa Scooter och gick iväg.
Jag och Justin gick ut och satte oss i hans bil. Han startade motorn och började köra. Han satte på radion. Dom spelade låten "G6".
- Höj, sa jag.
Justin gjorde som jag sa och höjde volymen.
- Gillar du denna låten? fragade han och log.
- Älskar den, sa jag och började sjunga med lite lågt.
Han skrattade lite lågt. Jag beskrev vägen åt han.
- Åh, här är det, sa jag och pekade på mitt hus.
- Gu' vad snyggt, sa han och kollade ut ur fönstret.
- Inte lika snyggt som ditt, sa jag och kollade på Justin.
- Hehe, vi ses, jag ringer dig, sa justin och gav mig en kyss.
Jag besvarade hans kyss.
- Gör det, sa jag sen och klev ur bilen.
Justin åkte iväg och jag började gå mot mitt hus. Jag öppnade dörren och gick in.
- Jag är hemma nu, ropade jag och stängde dörren.
- Bra, ropade pappa som satt i soffan och kollade på tv.
Jag tog av mig mina skor och sprang upp på mitt rum.
Jag satte mig vid min dator och loggade in på facebook.
Vanessa: Hej :)
Skrev vanessa till mig på chatten.
Jag: Hej ;d
Vanessa: Vad gör du? :P
Jag: Inte så mkt, o du? :)
Vanessa: Inget
:)
Jag: Okej ;)
Vanessa: Varfrö har Justin Bieber skrivit om dig på hans twitter? ;o För det är väll om dig va...
Va? Vad menade hon? Har han skrivit om mig på twitter!! Jag gick snabbt in på hans twitter och läste. Det stod:

Hade en grymt bra dag med Lizzie! Måste ses snart igen :)
Nästa vecka, KANADA!!!



kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0