Never Let You Go ♥ - del 9

Jag sprang sen upp på mitt rum för att se om Justin hade twittrat något mer. Det hade han:

Har precis pratat med Scooter. MY WORLD TOUR ÄR TILLBAKS!!!!


Jag läste det om och om igen. Det var det jag mena, och pappa med tror jag. Jag kommer sticka. Lämna mig här och sen aldrig prata med varandra igen.



NÄSTA DAG


Jag satt i soffan och kollade på tv. Det var Ellen Degeneres show. Jag brukade kolla på det. Jag tycker att hon är rolig. Det var live. Hon sa att dom skulle ha en speciell gäst där idag. Jag tog upp min mobil för att se om jag hade fått något sms. Det hade jag. Det var från pappa.

Hej gumman. Jag kommer inte hem från sent inatt. Jobbar till ungefär klockan 12. Ta hand om Jessica under tiden jag är borta. Hoppas att du inte hade några planer. Puss :*

...stod det. Jag svarade han.

Okej då, ne som tur vad hade jag ing...


Jag hann inte skriva mer för att Ellen ropade:

JUSTIN BIEBER

Jag la undan mobilen fort och kollade på tv:n.

Ellen: Heej!
Justin kramade Ellen.
Justin: Hej.
Ellen: Hur mår du?
Justin: Jag mår toppen, och du?
Ellen: Jag mår bra, tack.
Jag såg på din twitter att du hade skrivit att din turne är tillbaka.
Justin: Ja, det är den. Och det ska bli så kul!

Ellen: Vad ser du mest fram emot?
Justin: Ehm, typ att få se världen och träffa alla underbara fans.
Publiken började skrika.
Under tiden dom snackade om turnen tog jag fram min mobil och skrev klart smset.

...a planer idag.

Jag skickade smset och kollade på tv igen.

Ellen: Okej, då har vi pratat om det, nu går vi till tjejer.
Justin: Yes, jag älskar dom.

Sa han och blinkade med ena ögat mot kameran.
Ellen: Haha, vad bra för vi kommer att prata ganska mycket.
Justin: okej.
Ellen: Vi börjar med vad du skrev på twitter. Hade en grymt bra dag med Lizzie! Måste ses snart igen.
Justin: Japp.
Ellen: Vem är Lizzie? Är det din tjej.
Justin: Ehm...
Sa han och började le lite.
Ellen: Det är det? Är det din flickvän.
Justin: Hon är min vän som jag har träffat, hon är jätte snäll, she's a sweetheart.
Ellen: Jasså? Inget mer?
Justin: Nepp (:
Ellen: Det håller inte den här bilden med om.


Justin: Naaw (:
Ellen: Ni är faktiskt gulliga ihop.
Justin, hehe, tack.
Ellen: Om ni dejtar, lycka till. Om inte, satsa på henne.
Justin: Haha det ska jag (;
Ellen: Vart träffade du henne?
Justin: Ehm H&M.
Ellen: Hm okejj
Justin: Japp
Ellen: Men det var kul att ha dig här.
Justin: Tack för att jag fick komma.
Ellen: Justin Bieber allihopa.


Jag stängde av tv:n. FAN! Jag glömde helt av alla paparazzi. Skit. Nu kommer alla tro att vi är tillsammans!
- Lizzie du var med på tv! Justin Bieber pratade om dig, kom Jessica springande ner till mig.
- Tror du inte att jag vet det eller? sa jag surt och sprang upp på mitt rum.
Jag gick ut på min balkong och satte mig på en stol. jag tog av mig mitt linne och satt i bikini topp och shorts. Tänkte sola lite. Och försöka glömma allt som har hänt. Jag satt där i ett litet tag tills jag hörde en röst säga:
- Aye, Lizzie!



kommentera ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0