Never Let You Go ♥ - del 3

Hej shawty. Tänkte att vi kanske kunde hitta på något imorgon. Gå till stranden eller något? Smsa mig när du ser detta.
/ Justin


Jag log för mig själv när jag läste det. Jag svarade han.

Jag gärna! Kom till parken klockan 10 imorgon. (:

Jag var nu bara några hus ifrån mitt hus när jag fick ännu ett sms.

Ja det gör vi! Ta med dig badkläder och vanliga. Ses imorgon sötnos <3

Jag la in hans nummer och nu var jag hemma.




(Vanessa på bild)


INNAN SKOLBALEN


- Du är jätte fin, sa Vanessa till mig när vi kollade oss i spegeln. Alla killar kommer bara stå och dräggla över dig, speciellt Jonas, fnittrade Vanessa.
Min kille var Jonas. Ja jag har en pojkvän. Men han bryr sig bara om sig själv, aldrig om mig eller någon annan....
- Hehe, sluta, sa jag. Det kommer dom inte alls!
Jag tittade på Vanessa.
- För att dom kommer att dräggla över dig! sa jag och log mot henne.
- Nej! Aldrig, sa hon högt.
Hon gick mot datorn och satte på lite musik. Och såklart satte hon på Justin Bieber med låten "Never Say Never". Skulle jag berätta för henne att jag träffade honom. Jag behöver ju inte säga att vi ska ses imorgon. Jag menar, jag har ju redan en kille.
- Ehm du Vanessa, sa jag.
- Vad är det? sa hon och började sjunga med.
- Jag träffade han idag när jag var på stan, på H&M, sa jag och kollade på henne med ett leende.
Hon kollade på mig.
- Vem då? Jonas? Frågade hon.
Jag suckade.
- Nej, Justin Bieber, sa jag och gick fram till henne.
Först trodde hon inte på mig.
- Men jag lovar! sa jag. Tro mig, vi är ju bästisar!
Hon började skrika och krama mig.
- Akta min frisyr, sa jag och skrattade åt henne.
Hon såg rolig ut när hon höll på så.
- Ahhh, du skämtar med mig! OMB! skrek hon.
Jag bara kollade på henne.
- Omb? frågade jag och skrattade fortfarande.
- Oh my bieber!! Skrek hon.
Jag bara stod och skrattade.
- Fick du hans aoutograf? frågade hon.
- Nej, vi sa bara hej sen var han tvungen att gå, sa jag. Och det måste vi med nu.
Vanessa gick och stängde av musiken.
- Okej, sa hon och log sitt största leende.



Jag vet, detta var en väldigt kort en. Men jag tänkte skriva mer sen! DOm kan ju inte heller vara för långa ju ;d <3

Kommentarer
Postat av: F

kolla gärna på en blogg jag skriver på:

www.mrbieber.blogg.se

2011-04-08 @ 16:18:37
URL: http://faaaaannys.blogg.se/
Postat av: Evelina Svensson

Det ska jag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0