Never Let You Go ♥ - del 5

Alla gick av scenen och musiken började spelas igen. Jonas hade inte kommit tillbaks. Jag tittade mot scenen och såga han och Ann stå och kyssas. Omg, han har varit otrogen. Jag kände hur mitt hjärta gick sönder i tusen bitar.
- Kom vi går hem, sa jag till Vanessa tog tag i hennes arm och sprang iväg med tårar i ögonen.





NÄSTA DAG


Jag låg i sängen ny vaken. Jag orkade inte gå upp. Inte fter det som hände igår. Jag var så ledsen. Jag hade knappt kunnat sova inatt. Jag vred lit på mitt huvud och solen bländade mig från min balkong dörr. Jag blundade hårt. Min mobil började ringa. Jag orkade inte svara. Så jag struntade mara i den. Men den slutade aldrig så jag tog min mobil och svarade utan att kolla vem det var.
- Hallå, sa jag väldigt trött.
- Hej det är Justin. Var är du? Skulle inte vi mötas för 15 minuter sen? frågade han mig.
Shit! Jag hade helt glömt bort att jag skulle va med han idag. Allt detta men Jonas fick mig att glömma det.
- Oj, förlåt jag försov mig. Jag skyndar mig, ses, sa jag snabbt.
- Det är lugnt, jag väntar här, sa han och fnissade lite smått. Hejdå, sa han och la på.
Jag sprang upp från sängen och satte på mig en bikini. Jag satte på mig en stor tröja över och ett par korta shorts. Jag borstade igenom mitt hår och tog på mig lite mascara. Jag borstade tänderna noga, tog tag i en handuk och min mobil och sen sprang ner till hallen.
- Pappa jag går och badar, skrek jag.
Jag satte på mig mina skor.
- Okej, jag ringer när maten är klar, svarade pappa.
- Okej hejdå, sa jag och gick ut.
Jag började springa mot parken. Det var bara några hus dit, ungefär fem. Jag såg han stå och luta sig mot ett träd. Jag började gå. Ville ju inte se dum ut. Han såg mig och började gå mot mig med utsträckta armar. När jag var hos han så kramade han mig. Jag besvarade hans kram.
- Hej, shawty, sa han och slutade krama mig.
- Hej, sa jag och log lite mot han.
- Kom så går vi, sa han.
Vi började gå mot stranden. Det var inte så långt dit heller. Typ 100 meter från parken. När vi var framme la vi våra handdukar på sanden. Justin tog av sig sin tröja och slängde ner den på hans handuk. Gud vad sexig han var! Han märkte att jag stirrade på hans mage och därför skrattade han lite smått. Jag slutade stirrade och av av min mina kläder.
- Hot, sa ha till mig.
Jag rodnade. Mycket.
- tack, antar jag, sa jag och kollade ner i sanden.
- Hehe, kom nu, sa han och började gå ut mot vattnet.
Jag följde efter han. Vi sprang i vattnet. Justin doppade sig snabbt och kom ut. Han skakade av sig lite vatten och allt kom på mig.
- AH! skrek jag.
Justin började skratta.
- Doppa dig då, sa han och skrattade.
Jag skakade på huvudet. Han började skvätta vetten på mig. Jag skrek igen.
- AH! KALLT, skrek jag.
- Det är inte kallt om du doppar dig, sa han kom mot mot mig och lyfte upp mig.
- Släpp ner mig, skrek jag.
- Okej, sa han och tryckte ner mig under vattnet och drog upp mig fort.
Jag kom upp ur vattnet och orkade bort vattnet från ansiktet.
- Du ska få, sa jag och hoppade upp på hans rygg.
Vi skrattade. Han snurrade runt. Jag hoppade av han. Han vände sig om och kollade in i mina ögon. Han var på väg att kyssa mig tills jag hörde en bekant röst säga:
- Och vad håller ni på med?
Jag vände mig om och såg att det var Jonas!



Oj, oj. Vad kommer att hända nu? Jonas vet ju inte att Liz såg han och Ann kyssas!
Kommentera! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0