Never Let You Go ♥ - del 6

- Du ska få, sa jag och hoppade upp på hans rygg.
Vi skrattade. Han snurrade runt. Jag hoppade av han. Han vände sig om och kollade in i mina ögon. Han var på väg att kyssa mig tills jag hörde en bekant röst säga:
- Och vad håller ni på med?
Jag vände mig om och såg att det var Jonas!





Den sista personen jag ville se just nu var han. Jag som hade så roligt med Justin här själv. Justin kollade på Jonas och sen på mig.
- Vem är det? frågade han mig.
Jag kollade upp på Justin.
- Ingen, sa jag lågt och kollade ner i vattnet.
Jonas stod nu bredvid oss och var sur.
- Och vem fan tror du att du är, sa Jonas till Justin.
Jag kollade snabbt upp på Jonas.
- Ehm, va? sa Justin och fattade ingenting.
- Jonas gå, sa jag till han.
Jonas kollade på mig.
- Va? Vill du hellre Vara med den här idioten än din pojkvän, skrek Jonas.
Justin tittade snabbt på mig med stora ögon.
- Du är inte min pojkvän! skrek jag på Jonas.
- Nehe, vad var jag igår då? sa han.
Jag kollade på Justin. Han hade backat lite.
- Igår var du ett pucko. Ett otroget litet pucko! skrek jag på han.
Justin fick ännu större ögon och kollade på Jonas nu.
- Va? Vad menar du? sa Jonas.
-Åh, så du tror inte att jag såg dig stå och hångla upp Ann, sa jag till han och jag kände att tårar började rinna ner på mina kinder.
Jonas tittade ner i vattnet.
- Bara gå! skrek jag till Jonas.
Jonas vände sig om och började gå hem. Jag torkade bort min tårar. Justin kom fram och kramade mig. Jag besvarade hans kram.
- Ledsen, sa han och kramade mig hårdare.
Han släppte taget om mig och tittade mig i ögonen.
- Kom, vi går hem till mig, sa han och tog min hand.

HOS JUSTIN


Justin låg på sin säng och kollade på mig medans jag stod och kollade i hans hyllor. Det var gamla bilder på han i en av hyllorna som jag stod och kollade på. Han var så söt när han var liten. Jag tog ett foto och vände mig om och visade Justin bilden.
- Naaw, vad gullig, sa jag och ställde tillbaka den.
- Hehe, tack, sa ha och log.
Gick gick mot honom. Han satte sig upp på sängkanten. Jag satte mig bredvid honom. Jag tittade ner i marken. Men jag såg i ögonvrån att han kollade på mig.
- Vem var den killen som kom till oss på stranden? frågade han mig. Är han din pojkvän? Och vad var det han hade gjort med dig?
Jag suckade.
- inget och han är ingen, sa jag.
Han suckade.
- Kom igen, du kan berätta allt för mig. Jag finns här om du behöver hjällp, sa han.
Jag kollade upp på han.
- Han VAR min pojkvän och har varit länge. Och igår på balen så blev han typ utvald till kung och en annan dum tjej till drottning. Efter att dom hade fått sina kronor och allting, så såg jag dom två stå och kyssas, sa jag och tittade ner i marken igen.
- Var han otrogen mot dig?! frågade han.
- Ja.. sa jag.
Jag kände att jag var nära på att börja gråta igen.
- Baby, vad som än händer så finns jag här för dig och kan alltid göra dig lycklig igen. Lyckligare än du någonsin har varit, sa han till mig.
Jag tittade upp på han. Hans ögon var så vackra. Jag har aldrig sett så vackra ögon förut. Justins huvud kom närmare mitt. Och till slut kysstes vi.



Kommentera så får jag höra vad ni tycker (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0