Never Let You Go ♥ - del 2

Jag stod och letade lite bland all klänningar. Jag vände mig om för att se om det var fler bakom mig. Men det var det inte. Istället såg jag någon. Någon som jag kände igen, väldigt mycket. Jag kunde inte komma på vem det var. Shit! Jag har sett han förut. På datorn tror jag. Omg, nu vet jag vem det var! Det var....




...Justin Bieber! Herregud! Inte för att jag var något fan eller når, men det var så himla coolt! Vanessa är helt galen i honom! Hon har posters på han överallt. Hon kan aldrig sluta pratra om honom. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag stod bara och stirrade på han. Han va med en äldre killen. Vanessa har visat honom på datorn för mig. Hon sa att han heter Ryan och är Justins stylist. Han vände sig om och såg att jag stirrade på han. Jag vände mig snabbt om och började kolla på klänningarna igen. Jag han kolla i några sekunder tills jag kände en hand på min axel. Van vände mig om och såg att Justin Bieber stod bakom mig.
- Gillar du vad du ser? sa han och blinkade med ena ögat.
- Jag är inte ett fan, sa jag och log.
Han skrattade.
- Haha, inte det? Sa han och log mot mig.
- Ne, men min bästa kompis är. Hon pratar om dig hela tiden, sa jag och små skrattade lite.
- Haha, jasså, sa han. Vad letar du efter?
Jag tittade mot klänningarna och sen mot Justin igen.
- Ehm, jag ska på skolbal ikväll, så jag letar efter en klänning, sa jag.
- Okej, sa han och tog upp sin mobil.
Jag försökte se vad han gjorde, men det gick inte.
- Vill du ha hjälp? frågade han efter ett tag och la ner modilen i hans ficka.
- Visst, sa jag.
Vi började leta bland alla klänningar. Han tog fram en lilla kort klänning, (den på bilden).
- Den här skulle du vara snygg i, sa han och blinkade med ina ögat mot mig.
Jag kollade på den.
- Jag kan ju prova, sa jag och tog den ifrån han.
Jag gick in i en provhytt. Tog av mig mina kläder och satte på mig klänningen.
- Behöver du hjälp, frågade Justin som stod utanför och väntade.
- Ne det är lugnt, jag är ändå klar, sa jag och kollade mig i spegeln.
Justin öppnade dörren och kollade på mig från topp till tå.
- Så snyggt, sa han och bet sig i läppen.
Jag kollade på han i spegeln och fnissade lite lätt.
- Den måste du ta, sa ha.
- Jag ska, sa jag och log.
Han kollade fortfarande på mig från topp till tå och bet sig i läppen.
- Ut nu, jag ska byta om, sa jag och puttade ut han.
Han skrattade. Jag satte på mig mitt linne, mina shorts och mina skor. Jag tog med mig klänningen och gick ut. Jag gick mot kassan och la klänningen på bänken. Justin kom mot mig och ställde sig bredvid mig.
- Hej, sa kassörskan till mig och log.
- Hej, sa jag.
Hon tog bort larmet och la klänningen i en påse.
- 899 kronor blir det då, sa hon.
Jag tog fram en tusenlapp och gav henne den.
- Tack, sa hon.
Jag fick min växel och påse och började gå mot dörren.
- Aye, vart ska du, sa Justin och tog tag i min arm.
Jag vände mig om mot han.
- Jag ska gå och köpa skor och smycken, det var roligt att träffas, sa jag och log.
Han tog upp sin mobil igen och sträckte den mot mig. Jag tog emot den.
- Lägg in ditt nummer, jag smsar mitt, sa han och log.
Jag gjorde som han sa och gick in på ny kontakt. Jag skrev in mitt namn "Lizzie" och skrev in mitt nummer.
- Så, sa jag och gav han hans mobil.
- Lizzie, fint namn, sa han till mig och log.
- Tack, men kalla mig för Liz, sa jag snabbt.
Han tittade mig i ögonen.
- Jag ringer dig, sa han och gav mig en kram
Jag besvarade hans kram.
- Gör det, sa jag och log.
Han släppte taget om mig.
- Hejdå beautiful, sa han, vände sig om och gick mot Ryan.
Jag kände att jag började rodna. Jag gick ut från affären och gick och köpte skor & smycken. När jag var klar började jag gå hemmåt. Jag fick ett sms. Jag tog upp mobilen ur fickan och läste.

Hej shawty. Tänkte att vi kanske kunde hitta på något imorgon. Gå till stranden eller något? Smsa mig när du ser detta.
/ Justin


Jag log för mig själv när jag läste det. Jag svarade han.

Jag gärna! Kom till parken klockan 10 imorgon. (:

Jag var nu bara några hus ifrån mitt hus när jag fick ännu ett sms.

Ja det gör vi! Ta med dig badkläder och vanliga. Ses imorgon sötnos <3

Jag la in hans nummer och nu var jag hemma.




Kommentera vad ni tycker. Blir mer imorgon eller ikväll ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0