Never Let You Go ♥ - del 8

Jag satte mig vid min dator och loggade in på facebook.
Vanessa: Hej :)
Skrev vanessa till mig på chatten.
Jag: Hej ;d
Vanessa: Vad gör du? :P
Jag: Inte så mkt, o du? :)
Vanessa: Inget
:)
Jag: Okej ;)
Vanessa: Varfrö har Justin Bieber skrivit om dig på hans twitter? ;o För det är väll om dig va...
Va? Vad menade hon? Har han skrivit om mig på twitter!! Jag gick snabbt in på hans twitter och läste. Det stod:

Hade en grymt bra dag med Lizzie! Måste ses snart igen :)
Nästa vecka, KANADA!!!





Det var sant, han hade skrivit om mig på twitter!
Vanessa: Hallå?
Jag: Shit!
Vanessa: Är det du?
Jag: Jaa....
Vanessa: Ahhh! Varför har du inte sagt något? omb!
Jag: För jag visste hur du skulle reagera
Vanessa: Hur?
Jag: Så som du gjorde nu. "AHH"
Vanessa: Okejj, förlåt. Men det är en ganska stor sak när min bästa kompis dejtar Justin Bieber!!

Jag: Vi dejtar inte..
Vanessa: Ne visst, det tror jag oxå.
Pappa ropade på mig att det var mat.
Jag: Måste gå, pappa ropar på mig. Ses! ♥
Vanessa: Okej, vi får prata mer någon annan gång! Ses, pusshej! :*
Jag loggade ut ur facebook och sprang er till köket. Det blev pomes frites och kött. Jag satte mig på min stol och tog lite mat. Jag var inte så hungrig.
- Hur är det gumman? Du ser lite hängig ut, sa pappa till mig.
- Jag mår bra, sa jag lågt.
- Happ, sa pappa och började ta mat.
Jag tittade på Jessica som satt och tittade på mig hela tiden.
- Vad är det? sa jag till henne och la ner min gaffel.
- Du var och badade med Vanessa va? sa hon.
- Ja...sa jag.
- Har hon en bil? sa hon.
Jag tittade på henne med stora ögon. Hon såg att jag blev skjutsad hem. Jag kollade på pappa. Han hade ännu större ögon och bara stirrade på mig. Han hade också lagt ner sina bestick.
- Vah? sa jag till Jessica.
- Ja, du kom hem med att någon skjutsade dig i en bil, sa hon.
- Ehm, hennes mamma skjutsade oss, sa jag och började äta igen.
- Har dom en stor bil? sa Jessica.
- Ne dom har en liten, sa pappa och la hans armar i kors.
Jag kollade på han. Han såg lite sur ut.
- Men den du kom med var en stor range rover, sa Jessica.
Jag började äta igen och sa ingenting. Shit, var hon tvungen och börja prata om det?!
- Vem var du med? sa pappa. Inte var det Vanessa i alla fall.
- Ingen ,sa jag lågt och fortsatte att äta.
- Jar det Jonas? frågade pappa.
- Nej, Jonas är ett svin, sa jag.
- Jaha, men om du inte berättar nu så får du aldrig mer träffa denna person, sa pappa.
Kollade på pappa med stora ögon.
- Om jag säger, får jag då träffa han, sa jag och väntade på ett svar.
- Så det är en kille, sa han.
- Lizzie är kär, retade Jessica.
Jag kollade på henne.
- Håll tyst! Får jag det då? frågade jag pappa igen.
- Okejj, visst, sa han.
Nu var det han som väntade på ett svar.
Jag kollade ner på min tallrik igen.
- Justin..sa jag lågt.
- Justin...vem? frågade pappa.
Jag suckade.
- Bieber, sa jag och kollade upp på han.
Jessica började skrika högt. Juste ja, hon är ju ett fan av han. Jag suckade och började äta igen.
- Justin Bieber?! sa pappa.
Jessica skrek ännu en gång.
- Håll käften! skrek jag på henne.
- Lizzie var snäll, sa pappa till mig. Jessica gå upp på ditt rum.
- Ne, sa hon.
- Nu, sa pappa.
Jessica sprang upp till sitt rum.
- Skönt nu är hon borta, sa jag till mig själv.
- Vart träffade du han? frågade pappa mig.
Jag kollade på han. Menar han allvar. Varför vill han prata om detta med mig? Det har han aldrig gjort förut.
- På h&m när jag kollade efter en klänning, sa jag.
- Jaha, är han snäll? frågade han.
pratade jag verkligen om detta med han. Han ville säkert prata med mig bara för att han är känd.
- Ja, sa jag.
- Du vet väll att han är känd va? frågade pappa mig.
Då vet vi svaret på den frågan. Vi pratade om detta bara för att han var känd.
- Men jaa! Och det spelar ingen roll om han är det eller inte! Jag kan la träffa han ändå. Det spelar inte mig någon roll, sa jag.
- Nej, det är lugnt asso, jag bara undrade, sa han. Det skulle vara kul att få träffa han.
- Pappa vi har bara träffats två gånger, sa jag.
När jag tänkte efter så var det lite konstigt. Vi har bara träffats två gånger och har redan kyssts. Är vi tillsammans nu eller vadå. Nej det vill jag inte, Vi går för fort fram, vi måste sakta ner. Jag vill inte det. Inte nu i alla fall. Jag har precis gjort slut med Jonas.
- Okejj, men nån gång i alla fall, sa han.
Jag nickade och la min disk i diskmaskinen. Jag sprang sen upp på mitt rum för att se om Justin hade twittrat något mer. Det hade han:

Har precis pratat med Scooter. MY WORLD TOUR ÄR TILLBAKS!!!!


Jag läste det om och om igen. Det var det jag mena, och pappa med tror jag. Jag kommer sticka. Lämna mig här och sen aldrig prata med varandra igen.



Okej denna kanske var lite tråkig. Kommentera! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEERRRRRRR !!!! ;) <3

2011-04-11 @ 12:21:39
Postat av: Evelina Svensson

finns mer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0