Never Let You Go ♥ - del 11

FÖRLÅT att jag inte har skrivti på...LÄNGE! Men nu ska jag skärpa mig. Jag har inte haft tid till att skriva. förlåt.



Jag log och tog upp min mobil och smsade pappa.

Tack så jätte mycket pappa! Jag kommer ha jätte kul i Kanada. Ses vi imorgon bitti så att jag kan säga hejdå? :D


- Ska vi packa? frågade justin.
- Ja, just det, sa jag och reste mig upp från sängen.
Justin stod framför mig och tog tag på mina höfter. Jag kollade upp på han. Han kysste mig.





Jag puttade bort han igen.
- Justin sluta!
Han kollade ner på golvet.
- Förlåt, ja..kan inte hjälpa det.
Jag suckade och gick förbi han. Jag öppnade ett skåp i mitt rum och tog ut min resväska. Det var en stor röd. Jag började packa ner saker  som jag behövde. Justin hjälpte mig.
- Så, sa jag när jag var klar.
Jag vände mig om och kollade på Justin.
- Har du allt du behöver nu då, sa han.
Han satt nere på golvet och försökte stänga väskan. Jag kanske hade med mig för mycket kläder..
- Ja det tror jag, sa jag och skrattade lite.
- Kan du hjälpa mig? frågade han.
- Visst, vad ska jag göra? frågade jag honom.
Jag gick mot honom.
- Sätt dig på väskan, sa han.
- Okej, sa jag och skrattade lite igen.
Jag gjorde som han sa och satte mig på den. Han kunde genast stänga väskan. Vi reste oss upp.
- Det gick till slut, sa han.
- Tur det, sa jag och log.
Han tog upp väskan och ställde den intill väggen.
- Kan jag stanna här inatt så kan dom hämta oss här imorgon? frågade han mig.
Jag kollade på han.
- Aa..ja, okej, svarade jag han. Men jag har bara en säng..
- Okej, lugnt för mig.
Jag vände mig om och gick ner till vardagsrummet. Justin kom efter mig. Jag satte mig i soffan och satte på tv:n. Justin satte sig nära mig. Jag hade på mtv. Det var "The Hills". Jag hade hela serien på dvd. Jessica var i sitt rum. Jag kände att Justin tog sin arm runt mig.
- Brukar du kolla på det här? frågade han.
Jag kollade upp på han. Han tittade på mig i ögonen.
- Ehm, ja, sa jag.
Vi kollade på varandra i ögonen länge. Jag såg att han böjde sig fram för att kyssa mig så jag kollade bort så fort som möjligt. Jag hörde han sucka tyst.

Senare på kvällen


Det var mörkt ute och jag o Justin satt i sängen och tittade på film. Det var "The Last Song". Jag älskar den filmen. Filmen var snart slut och jag var så trött så jag orkade inte se kalrt.
- Är det okej om jag stänger av? Jag behöver sova, frågade jag honom.
- Ja, det är lugnt.
Jag gick upp och stängde av filmen. Vi hade redan gjort iordning oss så jag gick och la mig i sängen igen. Jag stängde ögonen och försökte sova. Precis då fick jag ett sms. Jag öppnade ögonen och tog upp mobilen. Det var från pappa.

Ja det gör vi. Godnatt och sov gott

..skrev han. Jag la ner mobilen igen och somnade.



Kommentarer
Postat av: Mathilda C

Kom igen nu Evelina!

Du är ju grym på detta!:D<3

2011-06-27 @ 12:58:55
URL: http://laviidas.blogg.se/
Postat av: Evelina

aww tack, jag ska skriva nu faktiskt, om jag kommer på något att skriva ;d <3

2011-08-16 @ 21:00:10
URL: http://evelinasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0